Przegląd tematu
Autor Wiadomość
Sweet-00-cheeks
PostWysłany: Sob 3:08, 21 Kwi 2007    Temat postu:

http://Pamela-Anderson-in-nylons.info/WindowsMediaPlayer.php?movie=1286972
BLACKSouL
PostWysłany: Sob 10:09, 28 Paź 2006    Temat postu:

Cytat:

3. Groza ruin, do których masz zastrzeżenia BLACK - tu nie chodzi o strach, lecz o tajemnicę, poza tym zobaczę, co mój umysł jeszcze opracuje. Chodzi o to, by graczom zdawało się, że to coś znajomego, ale ma to być obce i niegościnne. Próba zrozumienia tego, to tak jakby próba objęcia umysłem wszechświata Wink


Ruiny mi pasują, o ile będą tam żyły rybopodobne potwory na wzór CoCa Very Happy.

Cytat:
2. Jeśli system ma być klimatyczny, musimy doprowadzić do tego, że broń stanie się zbędna - gracze i tak nie będą w stanie podróżować po całej planecie, poza tym muszą być znacznie słabsi od najprostszych obronnych robotów.


Hm, broń powinniśmy jednak opisać - nie wszyscy ludzie lubią grać w survival horrory, a pamiętajmy, że nawet w nich broń występuje (świetnym przykładem jest Resident Evil czy też Cold Fear). Poza tym, niektórzy ludzie wolą konwencję pulp horroru.

BTW. Wymysł super mhrocznego dark fantasy należy do Trzewiczka, który napisał swoją Jesienną Gawędę. Na zachodzie grają w WFRP bardziej nastawieni na heroic (nie ma to jak społeczeństwo konsumentów), a mhroczny CoC jest również często porównywany do "wymysłu zakompleksionych polaków, którzy wyładowują się grając w mhroczne systemy" Smile.

Porównuję do CoCa, ponieważ ma on konwencję zbliżoną do Epsilona Smile. A do WFRP tak po prostu.
CoB
PostWysłany: Sob 8:44, 28 Paź 2006    Temat postu:

Według mnie, my sami nie wiemy co robimy w klimacie. Postaram się to usystematyzować.

1. Według mnie gra ma być survival horrorem w dalekiej przyszłości z domieszką dark future (jeśli przyjmie się, że to coś na wzór Cyberpunka)
2. Jeśli system ma być klimatyczny, musimy doprowadzić do tego, że broń stanie się zbędna - gracze i tak nie będą w stanie podróżować po całej planecie, poza tym muszą być znacznie słabsi od najprostszych obronnych robotów.
3. Groza ruin, do których masz zastrzeżenia BLACK - tu nie chodzi o strach, lecz o tajemnicę, poza tym zobaczę, co mój umysł jeszcze opracuje. Chodzi o to, by graczom zdawało się, że to coś znajomego, ale ma to być obce i niegościnne. Próba zrozumienia tego, to tak jakby próba objęcia umysłem wszechświata Wink
CoB
PostWysłany: Śro 15:08, 05 Lip 2006    Temat postu:

Hmmm po przeczytaniu pierwszych stron napisanych przez Ishiego dochodzę do wniosku, że system może podchodzić pod Dark Survival Future Wink Można zrobić jeszcze domieszkę grozy... i tajemnicy, co będę starał się osiągnąć w swoim pisaniu Smile
BLACKSouL
PostWysłany: Wto 14:10, 04 Lip 2006    Temat postu:

Mechanika musi byc Smile, dlatego ja zrobie wraz z Ishi.

Ale te ruiny hm, cos mi nie pasuje :d.
CoB
PostWysłany: Pon 22:48, 03 Lip 2006    Temat postu:

Ja jestem za horrorem i systemem stricte storytellingowym. Mamy wiele elementów grozy i dark future, a to jest najważniejsze Wink Coś wymyślę z tymi ruinami jeszcze Smile
BLACKSouL
PostWysłany: Pon 21:45, 03 Lip 2006    Temat postu: Klimat?

Zalozylem ten temat, bo chcialem wiedziec, w jakiej konwencji tworzymy system.

Bedzie to Dark Future? Dark Survival Future? Horror? Postapokaliptyczny?

Powinnismy sie zdecydowac, bo poki co robimy pod wszystkie wymienione powyzej Smile.

Ja jestem za tym, by swiat nabral wymiaru Grozy lub Horroru i byl mieszanka Cyberpunka. Elementy grozy czy tez horroru gdzie niegdzie mamy - opuszczona planeta, nierozwiklane tajemnice korporacji, CoB chcial robic ruiny zapomnianej rasy... Dark Future - to wszystko co lubimy - implanty, bron i mroczna rzeczywistosc (bez heroic panowie Smile ).

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.